loading...
PATOGH 103
سید ابوالفضل رضایی بازدید : 107 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (1)

سلام خدمت رفقای باحالم.بچه ها یه کار فوری دارم.من گوشیم رو فلش کردم هرچی شماره داشتم پرید بچه ها خواهش میکنم شماره هاتون رو با اسمتون توی نظرات همین پست بزارید قول میدم کاری کنم بچه ها دیگه نبینن.من شاید دیگه نتونم ببینمتون.

.خواهش میکنم شمارتونو بزارید تا باهاتون در ارتباط باشم.

ناراحتاسترسناراحت

نگراننگراننگران

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اين سايت توسط اميرمردانه وسيدابوالفضل رضايي ساخته شده.اين سايت صرفابراي ايجادمحيطي شادومفرح براي بروبچ باحال كلاس103دبيرستان نمونه دولتي حاج اصغرصنيعي فرايجادشده.لذت ببريد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از چه كسي در كلاس بدتان ميايد؟
    آيا سايت سايتي خوب و پر محتوي است؟
    به نظر شماچه كسي در كلاس از همه محبوب تراست؟
    به نظر شما چه كسي در كلاس از همه آنتن تر است؟
    رای بدهـــــــــــــــــید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 1,466
  • بازدید کلی : 12,446